Friday, January 18, 2013

Buat insan yang amatku sayang.





Buat insan yang amatku sayang... Aku mencintaimu tanpa alasan.. Aku menicintaimu walau terpisah jarak dan waktu
 Aku mencintaimu dalam susah dan senangmu
 Aku mencintaimu sejak pagi hingga malam ku
 Aku mencintaimu bukan hanya hari ini tapi hingga mati
 Aku mencintaimu bukan kerana mereka dan untuk mereka 
 tapi aku mencintaimu kerana hati ku dan untuk hidup ku
 Aku mencintaimu tanpa lelah
 Aku mencintaimu dalam penantian
 Aku mencintaimu dengan kekuatan dan kesabaran
 Aku mencintaimu dengan Senyuman dan kebahagiaan
 Aku mencintaimu dari ujung rambut hingga ujung kaki mu
 Aku mencintaimu kerana ingin ku
 Aku mencintaimu kerana ikuti kata hati ku 
 Aku mencintaimu walau dengan rintangan
 Aku mencintaimu walau dengan tangisan
 Aku mencintaimu walau dengan kekurangan
 Aku mencintaimu dengan segala apa yang ada pada dirimu
 kerana yang ku tahu
 Aku mencintamu tanpa alasan 

 Nukilan rasa pendgr setia grfm.....

No comments:

Post a Comment